![Branding in B2B: Hoe zit dat precies?](https://www.webiteers.nl/hubfs/branding%20in%20b2b.png)
Branding in B2B: Hoe zit dat precies?
Customer Journey Mapping: Uitleg en voorbeelden
![Strategisch online marketingplan voor B2B opzetten?](https://www.webiteers.nl/hubfs/strategisch%20online%20marketingplan.jpg)
Alle tools voor efficiënte klantenservice en een optimale klantervaring
Zorg voor de optimale klantervaring en klantbehoud door repeterende processen te automatiseren en te optimaliseren. Met de HubSpot Service Hub heeft jouw service-afdeling meer tijd over voor persoonlijk contact. Onze experts lopen samen met jou door het platform heen. Zo wordt jouw serviceafdeling de afdeling klantgeluk.
Volg met realtimestatistieken welke acties er zijn ondernomen met jouw e-mails en telefoontjes en bekijk eenvoudig waar jij omzet kunt behalen.
Benieuwd wat je klanten vinden van jouw bedrijf? Met deze op maat gemaakte vragenlijst, verstuurd via een web-link of e-mail, kom je erachter.
Let op: HubSpot is voortdurend in ontwikkeling. Hierdoor kunnen er nieuwe features bij zijn gekomen of huidige features aangepast zijn. Neem contact met ons op voor de actuele features en prijzen.
Features | Starter | Professional | Enterprise |
Contact management | √ | √ | √ |
Ticketing | √ | √ | √ |
Live chat | √ | √ | √ |
Shared inbox | √ | √ | √ |
Reporting dashboard | √ | √ | √ |
Conversatie routering | √ | √ | √ |
Simpele automatiseringen | √ | √ | √ |
Meerdere ticket pipelines |
√ | √ | √ |
Calling SDK | √ | √ | √ |
Helpdesk automatisering | - | √ | √ |
Knowledge base / FAQ | - | √ | √ |
Customer portal | - | √ | √ |
SLA's | - | √ | √ |
Surveys | - | √ | √ |
Teams | - | - | √ |
Custom goals | - | - | √ |
Capaciteit limiet voor live chat | - | - | √ |
Conversatie intelligentie (AI) | - | - | √ |
Wij zijn een HubSpot Solutions Partner, wat betekent dat we gecertificeerd zijn om bedrijven te helpen de Service Hub van HubSpot optimaal in te zetten. Of het nu gaat om het opzetten van een nieuw HubSpot-portaal, het automatiseren van service processen of het opzetten van een Knowledge Base, wij begeleiden je bij elke stap.
Onze expertise stelt ons in staat om de Service Hub zo in te richten dat het perfect aansluit op de groeiambities van jouw bedrijf. Zo zorgen we ervoor dat je de tools effectief inzet om je doelen sneller te bereiken en duurzame resultaten te behalen.
Klaar voor jouw stap richting een gestroomlijnd marketingproces? Neem vrijblijvend contact met ons op!